This is the stories of my life, my thought, also my feeling. Sad, desperate, laugh, happiness...everything. I just hope we all can learn something. Enjoy

Monday, February 13, 2006

Google.co.id ana ing: Boso Jowo Indonesia English Nederlands

Aku yang kampring atau gimana ya? aku baru liat, google search dalam bahasa jawa! Sumpah! “nggolekki sing luwih pepak”, or… “panggonan kanggo nyimpen data sing wis pernah dibukak”. Alamaaakkk!!!! Bukan Cuma londo sama Enggres aja yang menjajah, bah! Orang jawa pun menjajah dunia maya! Hauhahua…. Nggak kok… becanda. :P

0 Comments:

Post a Comment

<< Home